
A Vue elindítja az Epic -et, az új prémium fény formátumú élményt, az IMAX -szel versenyezve
A Vue, az európai mozi legnagyobb magánszerzője nagy lendületet ad a Premium -Bill formátumban (PLF) térben egy új élmény elindításával, amelynek vállalati epikusja van.
Az epikus formátum egy új HDR -vetítéssel van felszerelve a Laser Barco -ból a Dolby Atmos hangrendszerrel kombinálva. Ebben az évben legalább 11 epikus képernyőt telepítenek azzal a ténnyel, hogy a Vue európai piacok 2027 végére legalább 50 epikus képernyőt nyitnak meg, köztük Németország, Dánia, Lengyelország, Litvánia és Lettország. Az első az új Vue szakaszon nyílik meg a helyszínen.
„Célunk, hogy Európában ugyanazok vagy több epikus képernyők vannak a piacon, mint bármely más PLF -szállító” – magyarázta a Vue Tim Richards alapítója és főigazgatója. SokféleségA mező jelenleg az IMAX a legnagyobb PLF -szállító Európában, a kontinensen több mint 200 képernyővel (beleértve több Vue webhelyet is).
Richards elmondta, hogy a Vue „kissé elmaradt” a PLF -en, az Epic egyéves tesztelés és tesztelés után jelent meg az összes különféle ajánlatot, és úgy döntött, hogy egyedül megy a technológiai partnerekkel, nem pedig a harmadik oldalon.
„Meg akartuk győződni arról, hogy minőségi szempontból és technológiai szempontból a legújabb és a lehető legjobb látványt és a hangtechnikát a mai napig a legújabb és a legjobb látványtechnológiájúak, és ez része volt a gondolkodásunknak, és hozzátette, hogy a HDR Barco lézer előrejelzéssel–az úgynevezett„ Lightsteering ”technológiát használja-oly új (az első a CinEmacon 2024-ben), azt hitte, hogy azt hitte, hogy a Lightsteering curena curena curena-t. Mozi.
A technológiai kérdések mellett azonban Richards azt mondja, hogy volt egy másik ok arra, hogy ne válasszon partnerét az IMAX -nél, a piac leghíresebb PLF -játékosával.
„Kicsit aggódtam amiatt, hogy januárban az IMAX azzal fenyegetőzött, hogy a kiállítókkal szemben a” nukleáris verziót „használja, hogy kényszerítse őket a Netflix film lejátszására, amely nem tartotta tiszteletben a szokásos színházi ablakokat, különösen a nemzetközi szinten” – magyarázta.
A vizsgált esemény egy ellentmondásos tranzakcióhoz tartozik, amelyet a Netflix és az IMAX között aláírtak, hogy a Narnia Greta Gerwig -t az IMAX képernyőkön engedjék ki egy exkluzív két hetes futáshoz, mielőtt a szűrésre landolt. Úgy tűnik, hogy számos nagy mozihálózat mélyen elégedetlen volt a helyszínen, és néhányan nyilvánvalóan azt sugallják, hogy a film bojkottjának kérdését fontolgatják az IMAX képernyőikről. Válaszul az IMAX főigazgatója, Richard Gelfond felvetette a „nukleáris változat” kilátását, hogy garantálja, hogy az ügylet továbbra is hatályban van, amelyről úgy gondolják, hogy a színházak jogi támogatásának módja a „Narnia” bemutatására.
Tekintettel a kemény IMAX receptre több híres rendezővel, Richards azt mondta, hogy „vonzza a filmkészítőket az epikus képernyők korszakába, hogy megmutassa nekik, hogy van egy alternatíva, és van valami hozzáférhető, hogy a közönség nagyon -nagyon izgatott lesz.”
A Lilo & Stitch nyári készpénzes íróasztalának lökhárítója, a kihívásokkal járó elvárások, a Jurassic világ világának újjáéledése, a Superman számára szárnyaló és lenyűgöző nyomon követés után a remény az, hogy a meglehetősen új epikus képernyők a Vue mozikban fognak működni a „gonosz” és az „avatar” kimenetre 2025 végén.
„Úgy gondolom, hogy ebben az évben egy igazán jó évnek tekintjük, de az alapvető évet azelőtt, hogy azt hiszem, hogy fordulópont lesz” – mondja Richards. „A vízgyűjtő pillanata„ gonosz ”lesz, majd az„ avatár ”, majd a 2026 -os szokatlan év lesz. Csak annyit teszünk, hogy a jövőre készülünk.”