
A veterán reklám Prasun Panday egy mitológiai filmben debütál
A Prasoon Pandey termékeny indiai hirdetési igazgatója művészeti rendezői debütál egy modern mitológiai thrillerrel, amelyet a Miverse Studios és az Ellipsis Entertainment támogat.
A projekt jelentős karriert jelent Panday számára, aki India egyik leghíresebb kereskedelmi igazgatójává vált. Ez abban különbözik, hogy ez az első ázsiai rendező, amelyet a világ 100 legbefolyásosabb hirdetési igazgatójának listájában mutatnak be, munkájával, a Cannes Lions, a Clio Awards és a D&D elismerését kapta.
Vaibhav Vishal (Sony’s Scam 1992: A Harshad Mehta történet, találok egy sebet) írt egy forgatókönyvet, amely ötvözi a modern narratívákat a kulturálisan gyökerező narratív elemekkel, amelyeket a rendezők „tömeges modern mitológiai thrillerként” írnak le.
A Movieverse Studios produkciós fegyverként működik az IN10 médiahálózatokban, a színházi és streaming platformok fő tartalmára összpontosítva. A társaság csatlakozik az Ellipsis Entertainment erőfeszítéseihez, amelyek ismert neveiről ismertek, köztük a Neerja, a Tumhari Sulu, a Looop Lapeta, a Sharsajee Ki Beti és a Do Aur do Pyar.
„A Movieverse -ben mindig hittünk azoknak a történeteknek a támogatásában, amelyek valami friss és izgalmas dolgot kínálnak a közönség számára” – mondta Adchiya Pitti, az In10 Media Network ügyvezető igazgatója. „Ez az együttműködés egy monumentális ugrást jelöl számunkra. Felismerve a projekt iránti hatalmas potenciált és kreatív szenvedélyt, tudva, hogy mind a művészi fölényt, mind a tömeges vonzerejét ígéri, üdvözöljük a Prasun Panday -t, hogy a fedélzeten debütáljon velünk.”
Vivec Krishnani, a MIVERSE Studios vezérigazgatója hozzátette: „Az együttműködés a Prasoon Pandey -vel, valamint az Ellipsis Entertainment partnereinkkel együtt, a játékfilmben debütálása izgalmas lehetőséget kínál arra, hogy olyan történeteket tárjunk fel, amelyek nemcsak vonzóak és vonzóak, hanem gazdag, filmművészeti élményt nyújtanak” – mondta.
Az Ellipsis Entertainment Partners, Tanuj Garg és Atul Kasbekar azt mondta: „Prasoon kedves barát volt, és valaki, akit évtizedek óta csodáltunk. Az évek során számtalan forgatókönyvet osztottunk meg vele, de ez elég visszhangzott ahhoz, hogy debütáljon játékfilmjén.”
A társaság korábban a reklám igazgatókkal, köztük a Ram Madhvani -val és a Suresh Trien -szel dolgozott, a játékfilm -produkcióba való áttérésük során.
A Panday számára a funkciókra való váltás, a megfelelő projekt szükséges keresése. „Nagyon szeretem azokat a történeteket, amelyeket tehetek a reklámban, tehát még nem készítettem egy játékfilmet” – mondta. „Ezért, ha egy rövid szünetet kell tartanom a reklámozásban, miután befejeztük a castingot, akkor számomra egyértelmű volt, hogy egy olyan történetnek kell lennie, amely valóban érdekel, és nem különbözik mindaztól, amit korábban láttam. Ezért, amikor az Atul ezt megosztotta velem, tudtam, hogy ez az egyetlen.”
A rendező a narratívát úgy jellemezte, mint „a filmművészetek kiterjesztésének lehetőségét”, és hozzátette, hogy „nem kérheti a legjobb alkalmazottakat, mint a Miververse Studios és az Ellipsis Entertainment, hogy ezen az úton menjenek”.
Jelenleg folyamatban van a vezető szerepek öntése, és elkerülhetetlenül várható a hirdetések.