A „Falcon Eye” rendező Rice Thomas a Marvel Jeremy Rennerrel való együttműködésről
Pókerhírek

A „Falcon Eye” rendező Rice Thomas a Marvel Jeremy Rennerrel való együttműködésről


A Saturday Night Live rendezője Rice Thomas „olyan meglepett, mint mindenki”, amikor talán felhívták, hogy dolgozzon a Marvel -szel azon, hogy mi végül „Falcon Eye” lesz. A Karlovy Vary Filmfesztiválon beszélve a rendező viccelődött az első reakciójáról: „Hé, nézd, mindannyian kurvák vagyunk, igaz?”

„Lehetőséget kapsz egy nagyobb költségvetésre, és ez egy csoda” – tette hozzá. „Ami érdekelt nekem, az volt, hogy a rajongók nem érdekeltek a Falcon Eye iránt, mert nincs szuperhatalma. Igazi srác. A képregény, amelyet tonális linknek neveztek nekem, Matt frakció volt, és olyan energián alapult, hogy egy igazi srác, aki fájdalmas volt és (aki volt), megverték.

Thomas elmondta, hogy a show nem volt „csodák” számára, nem pedig „csodák”, és emlékezett arra, hogy az első találkozó a csapattal közvetlenül a Pandemia előtt volt. „Nem voltak ideiglenes korlátozások, tehát látnom kellett (körvonalak), és el kellett küldenem a gondolataimat és néhány ötletemet. Körülbelül három vagy négy hónap volt egy korai járványban, hogy legyőztem a show -t, Kevin Fadeju -t és a csapatot, majd természetesen ezek a csodák, a fedélzetre jöttem, és teljesen eldobtam mindazt, ami korábban volt, és újra elkezdtük írni a műsor írását.”

Ebben Thomas azt mondta, hogy James Gann Steit olvassa: „Soha nem megy be a DC Studios forgatókönyv nélkül”, de nem így csinálta a „Falcon Eye” dolgot. A rendező dicsérte Jeremy Renner -t és Haley Steinfeld -t, hangsúlyozva, mennyire fontos rugalmasság a forgatókönyvek adaptálása a nagy projektekben, például a Marvel sorozatban. Thomas emlékeztetett arra, hogy Renner gyakran fedezte a morgással kapcsolatos párbeszéd oldalait, és a színészt „zseni” -nek nevezte a karakter megtestesülésében.

– Jeremy gyakran nem akart sokat beszélni, tudod – folytatta. „A forgatókönyvben szereplő karakterének az egész kiállítása volt. Sokat beszéltünk neki. Ragyogó (C) volt az ilyen típusú tudásnak:” Tudok, ezt a bekezdést mondhatom, mint ez (morgás). „És képes.

Az SNL veterán elmondta, hogy „jó kapcsolatokkal” rendelkezik a produkciós csapattal és a Feige -vel, és érezte, hogy az akkori „sima”, hogy a „simaság”, annak ellenére, hogy a televíziós korszak elején dolgozott a Marvel -szel, miközben még mindig megpróbálták megérteni a gyártási struktúrát egy kis képernyőn. Amikor megkérdezték, hogy újra dolgozik -e Marvel -szel, Thomas azt mondta, hogy ez egy „jó kérdés”.

„Ez őrült” – lélegzett, dicsérte azt a skálát, amellyel a „Hawk” alatt dolgozott, különösen amikor a casting és a „színészek listája volt, akik felveszik a telefont”. „Építettünk egy Rockefeller -center -t Atlantában. Jégpályát és földet építettünk az Atlanta egész területére. Nincs sok olyan hely, amit megtehetsz. Természetesen ezen az oldalon.”

A rendező befejezte gondolatait a Marvel-ben töltött idejéről, mondván, hogy „határozottan kijött ebből, és egy újabb szezonra vágyott” hosszú távú show „Dokumentumfilm Now!” Helen Mirren, amelyet Fred Armisen, Bill Hader és Nethem Meyers SNL ösztöndíjaival együtt készítettek és együtt, a sorozatot készítették, és 2015-2022 között négy évszakban futott.

Miután kijelölte a rangos Oscar -díjas komikus kiállítását, Thomas elmondta, hogy vágya az volt, hogy valaki kiszivárogtatja a csatornákat, megbotlott a show -ra, és azt hitte, hogy ez egy „igazi dokumentumfilm”, így szükségük van arra, hogy valaki „hatalommal” váljon, hogy részévé váljon, és ilyen hitelességet biztosítson neki. „Továbbra is azt mondtuk, hogy Helen Mirren példaként, és ha egyszer rájöttünk: Miért nem kérdezzük csak Helen Mirren -t? És furcsa, igennel szólt.

„Nem hiszem, hogy rájött, hogy négy évszakban vállalja a feladatokat, de csodálatos” – tette hozzá.

A beszélgetés más helyein a rendező beszélt az A24 -es munkáról a hidegháború román paródiájáról, a „Csévvtárs” dicséretéről, dicsérte a „teljes szabadságot”, amely az indie -társaságokban volt, és emlékezett arra, hogy miként költözött New Yorkba az Egyesült Királyság „szeszélyéből”, hogy folytatja karrierjét a moziban. Thomas gyorsan landolt a Saturday Night Live -en, ahol 12 évig maradt 2005 és 2017 között. „Tudtam, hogy mi az„ SNL ”, mint egy olyan intézmény, amely felnőtt, de akkor nem láthatta az Egyesült Királyságban” – emlékszik vissza. „A második„ SNL ”, amelyet egyszer láttam, volt az első hete, és őszintén nem értettem. Ez nem felel meg az elvárásoknak.”

„Ez egy élő show, releváns, gyorsan mozog” – folytatta. „Időbe telt, hogy megértsem ezt a kontextust és megtudtam. Nyolc évvel később, amikor végre elkezdtem vezetni, végül érezték őt. Azt is éreztem, hogy újabb érzékenységet tudok hozni, amikor lehetőségem volt tenni valamit, és tudtam, hogy abban a pillanatban nem vagyok olyan vicces, mint mások a kamera előtt. A munkám az volt, hogy a lehető legkomolyan érzékeltem.

Jelenleg Thomas „több filmprojekt” fejlesztésében van, remélve, hogy tíz évvel azután, hogy irányította a Colin Jost Phnnning „Saten Island Summer” komédiát, de megerősítette, hogy „nincs semmi valóságos, amíg meg nem csinálod”.

„Ugyanakkor a televízióval gyorsan azt tanulmányozod, hogy továbbra is meg kell tennie a saját útját, különösen, ha tonálisan specifikusnak akar lenni, vagy ha az ízlése szerint nem látja. Kapcsolatokat fejlesztettem ki különféle írókkal és show -show -okat, akikkel évek óta dolgozom, és továbbra is együtt dolgozunk. Az ötlet egy üres oldallal kezdődik, átkozottul, hogy én. „De nagyon jól adok jegyzeteket.”



Forráslink