
A baleset, amelynek eredményeként egy fiatal pilóta, amelyet egy alacsony sebességű, impulzív szélben tartósan, az ATSB meghalt
A halálos kioszk mindössze 150 méterrel a föld felett állította a tavalyi fiatal viktoriánus pilóta életét, és a nyomozók most megerősítik a szél és az alacsony légsebesség szélsőségét, és nem adták neki a lehetőséget a gyógyulásra.
A tragikus esemény 2024. október 22 -én reggel, amikor a 20 éves Jack Miller, magánrepülést indított a Bacchus Marsh repülőtérről a Letridbe Victoria -ba.
A szállítási biztonság új ausztrál vizsgálata (ATSB) azt mutatta, hogy Miller úr a Cessna 150 -en repült, amikor a repülőgép nem sokkal azután, hogy az erős szélsőséges szél a Backhus -March -ba, az északi -csomagolás Melbourne -ből, a fiatal pilótát halálosan megsebesítette.

A csütörtökön közzétett végleges ATSB -jelentés szerint Miller úr kezdetben elutasította az első kísérletet, hogy felszálljon a 27. kifutópályáról, és a teljes forgalom gyakoriságában sugározza, de nem adott okot a megoldásra.
Nem sokkal ezután visszatért ugyanazon Take -Ooff szalag végére, és elindított egy második Take -off -ot.
Miután levegővé vált, a repülőgép kb. 150 méterre emelkedett, mielőtt hirtelen kiugrott.
Aztán a tanúk látták az orrát és a bal szárnyat, amikor a sík függőleges leszállást lépett be, és a repülőtér melletti korrába zuhant. A síkot megsemmisítették egy találaton, és Miller úr, aki az egyetlen lakos volt, a helyszínen meghalt.

A vizsgálat nem talált mechanikai problémákat a repülőgéppel vagy a kísérleti kimenet bizonyítékait. Ehelyett az ATSB arra a következtetésre jutott, hogy Cessna valószínűleg túl lassú volt az uralkodó szélviszonyok levonásakor, és a kontroll bejáratokat az oldalsó szél ellensúlyozására, valószínűleg megnövelte a bal oldali támadási szöget.
„Ezek a tényezők és a szélviszonyok kombinálva növelték a gyors és lehetetlen kioszk kockázatát” – mondta az ATSB Angus Mitchell főbiztosa.
„A költségek túl közel voltak a talajhoz, hogy kinyerjék a repülőgépből.”

Az M -n Mitchell elmondta, hogy bár az aerodinamikai kioszkok bármilyen magasságban vagy légsebességben előfordulhatnak, a legveszélyesebbek voltak a Take -off és a leszállás során.
„Ha vannak az impulzus feltételei, a pilótáknak mérlegelniük kell a jóindulatú feltételek várási lehetőségét” – mondta.
„A vezetés azt javasolja a pilótáknak, hogy fokozatosan magasabb szélen végezzék el saját tesztelésüket, hogy meghatározzák mind a saját képességüket, mind a repülőgép képességét.
„Ha a pilóták megfelelőnek tartják az időjárást, akkor fontolóra kell venniük a nagyobb légsebességű süllyedés lehetőségét annak érdekében, hogy a repülőgép sebessége fölé kerüljön a puffer a közelgő istálló észlelésére és kijavítására.”
A jelentés hangsúlyozta, hogy az MI -Millernek több mint 180 órája volt, beleértve valamivel kevesebb, mint négy órát a Cessna 150 -ben, és nemrégiben csatlakozott a Bacchus Marsh Aero Airo Airo -hoz.
A becslések szerint a napi tiszteletreméltó időjárás 10 csomóig terjedő 10 csomót tartalmaz, és valószínűleg az oldalsó szél erős alkotóelemei vannak jelen a felszállás során.
Az ATSB elmondta, hogy a baleset hangsúlyozta annak fontosságát, hogy megőrizze a légsebesség elegendő szélét és a figyelmet az oldalsó szél következményeire a felvétel során, különösen erőszakos körülmények között.

A tavalyi baleset után Miller Miller Miller elpusztult nővére elmondta, hogy a 7News, testvére mindig arról álmodozott, hogy pilóta lesz, és „hősének” hívta.
2024 elején, csak néhány hónappal a baleset előtt megszerezte a pilóta engedélyét.
„(Mindig az összes régi filmet nézte a felszállókkal rendelkező repülőgépről, és mindent elnyelődött, amit látott” – mondta Miller.
Azt mondta, hogy a bátyja „gondoskodó, kedves” fiatalember volt, aki egyszerűen félénk volt a 21. születésnapja miatt.
„Minden, ami történt, nem változtatja meg az eredményt a nap végén” – mondta.
„Még mindig nincs, és semmi sem javítja azt a helyet, ahol az életünkben volt.”