

Daniel Negreanu döntőasztalának utolsó utolsó pozíciója nagy flip -vel ér véget
Ha szereti a nagyszerű fogadásokat, és nem hazudhat, volt egy olyan esemény, amelyet ma a Poker World Series -ben fejeztek be, amelyet biztosan támogathat.
Az volt a 2500 dollár nagy tét keverékEgy olyan játékkészlet, amely a dráma számára kölcsönöz, és az utolsó nap megfelelő módon drámai következtetést eredményezett. Végül az volt Aaron Kupin Floridából, amely a győzelemmel alakult ki, megszerezte az első WSOP karkötőjét és jobb karrierpontját 206 982 USD–
A turmixgépben
A 2500 dolláros nagy BET -keverék magában foglalja azokat a póker variánsokat, amelyek magukban foglalják a nagy fogadásokat. A keverékben limit nélküli játékok között szerepel a Hold’em, az 5 kártya sorsolása és a 2-7 egyszerű golyó, míg a marihuána limit játékok Omaha (PLO), Omaha Hi-Lo (PLO8), 5 kártya PLO8 (Big O) és Pot-Limit Triple Draw a menüben.
Az eredmény egy olyan játék kombinációja, ahol mindig a ponton kell lennie, és a koncentráció tartománya minden olyan körben, amely még a legjobban követő terveket is kiürítheti. Természetesen a tapasztalt és koncentrált játékosokkal, mint például Christopher Vitch, Marco Johnson és Daniel Negreanu A képen a koncentrációban nem feltétlenül várható el a kombináció.
Kupin a napot a nagy akkumulátorral kezdi
Csak az utolsó napra való továbblépés nem volt könnyű feladat. Azok, akik megpróbálták és kudarcot vallottak, tartalmazzák a póker legfontosabb neveinek listáját Brian Rast -hoz Shaun Deb És a Runner -az előző év fő eseményének felállítása Jordan Griff–
A 458 -ból, akik beléptek, 11 érkezett az utolsó napon, Kupin rendezte. A mezőnek egy kicsit lefogyna a döntőasztalhoz szükséges hétre, például Hiroyuki Noda, Christopher Vitch, Hye Park és Steve Billirakis Elmaradt a márkától.
Ez még mindig hagyott néhány fontos szereplőt, köztük a 2006 -os WSOP lejátszót Jeff MadsenA 2004 -es és a 2013 -as év játékos Daniel Negreanués Marco Johnsonhogy a WSOP 2025 negyedik döntőasztalán ült.
Robert McLaughlin Ez volt a rövid verem, amikor megkezdődött a végső nem hivatalos asztal, és nem tudta megfordítani, és elvesztette az utolsó chipset Johnson ellen a Big O. hatkuszában, majd másfél órát tartott, mielőtt Kupin elhelyezte Bariscano beilt A kardhoz, az utolsó sült burgonyát egy OLP kezében hordva, amely bármilyen módon könnyen elment.
Beilt, With ütés két párot és egy guthotot a hiba. Kupin, tartás Volt a legjobb két pár. Vagyis addig a A fordulatba érkezett, és tele volt a házba, tele Kings -szel teli házat. Aztán a szkript ismét megfordult, mint a A befejezett folyóban -hoz A legjobb teljes ház Kupin számára – Jacks tele királyokkal – Betil küldése a vasútra 30 ezer dollárral és változással.
Sok kimenet a negreanu számára, de nem elég
Öt megmaradt, Madsennek rövid akkumulátora volt, és nem tudta megváltoztatni a dolgokat. Megnyomta a négyes zsebét tartó gombot, hogy egy jó öreg flip-t Marco Johnson A-7 ellen. Az ablakban lévő ász előnyt adott Johnsonnak, amely megtartotta a folyót. Madsen valamivel több, mint 42 ezer dollárt gyűjtött össze az ötödik helyére.
Hogy négyből hagyta el. Ofir Mor Mint a rövid halom, és Daniel Negreanu jelenléte egy másik döntőasztalon biztosította a követőkkel, rajongókkal és nézőkkel teli sínt. Ugyanakkor a Kid Poker győzelmének reményei, a WSOP nyolcadik éve, eltérnek, miután Kupin Negreanu -t a PLO körébe helyezte.
A táblával megmutatva És egy kártya jön Negranu úgy döntött, hogy felhívja Kupin nagy fogadását az egész halomért – Körülbelül 18 redőny – tartás – Kupin tartotta A két fő párhoz. Egy csomagolást, egy pár és egy gyémánt rajzot láttak Sok kimenetet Negreanu számáraDe még nem elég. Ő volt Az összes tégla téglaÉs Negreanu 60 792 dollárért 4. volt.
A Negreanut követő tömeg nagyrészt az ajtón keresztül követte őt. Mor gyorsan folytatja a sarkát, és elvesztette akkumulátort Kupin ellen egy hármas sorsolással, hogy fejtámadjon Johnson és Kupin között.
A huzal utolsó napjának teljesítménye az első karkötővel ér véget
Az a vezetés, amelyet Kupin egész nap ápolt, előnyben vezette a párbajhoz, és a nap formájához hűséges nem volt előnye, hogy lemond.
Johnson, egy sapkában és a motorháztetőjével, volt a levegője Egy ember úszik a jelenlegi ellen– Kupin chip-előnye a heads-up játék elején 9 m-7 m körül volt, de ez csak növekedni fog. Johnson 2 mA 5 m -es chiphiányból esett le, majd közelebb áll a 10 m -re.
És így volt, a rést csak az idő múlásával kibővítették, amíg egyetlen kéztelen kéz, amelyben mindkét játékos talált egy kezét, amellyel pozícióba léphet. Mindegyik kettőt egy gyökér nélküli edénybe húzott, és mindkettő 9 magas volt. A chipek beléptek.
Johnsonnak volt – jó kéz, de döntő fontosságú nem olyan jó, mint Kupiné – Kupin benyújtotta a kezét, és az ünnepségen megfordította, hogy megölelje barátait a vasúton. Johnson megrázta a fejét.
„Nagyon jó érzés” – osztotta Kupin a Pokerorg -szal, miután megnyerte az utolsó kritikus kezét. „A fejemben azt hittem, hogy érzelmesebb lesz, de nagyon örülök, hogy itt van egy jó támogatási rendszer, sok ember mögöttem volt. Gyakorlatilag vezetékes volt. Néhány apró problémám volt, de soha nem kerültem a veszélyzónába vagy bármi másba”
Ha egy beágyazott kéz a Kupin utolsó napjának lágy navigációját, akkor az lenne A kéz Daniel Negreanu ellen amelyben a 7 -os karkötő nyertese nyilvánvalóan a világ összes kimenetelét megütötte … de nem.
„Olyan nagy volt” – emlékszik vissza Kupin. „Mindenki itt volt, hogy támogassa Negreanu -t, és alapvetően sok pénzre fordítottuk. A nagy döntetlen volt, a két pár és a Deuce esett. Futottam a barátaimhoz, és ünnepeltem, és ez úgy érezte, mint a verseny döntő pillanata számomra.”
Kupinnak most szeme van a 10 ezer dolláros nyolc játék vegyes bajnokságán, szerdán kezdve, de mi történik, biztosítja nekünk, hogy a fő esemény nem veszít.
„Minden évben játszom a fő dolgot, amíg meg nem halok.”
2500 USD Big Bet Mix – Az asztal végső eredményei
Hely | Játékos | Díj |
---|---|---|
1 | Aaron Kupin | 206 982 USD |
2 | Marco Johnson | 134 345 USD |
3 | Ofir Mor | 89 289 USD |
4 | Daniel Negreanu | 60 792 USD |
5 | Jeff Madsen | 42 426 USD |
6 | Bariscano beilt | 30 369 USD |

Az Amman -i gázokról szóló történetek premierje
Ampan, a Geordan-Pskolka-gáz továbbra is felszívódik a modern történelem egyik legpusztítóbb konfliktusában, a Gázai Rashid Masharavi-ban született palesztin rendező valami hihetetlenül nehéz és sürgősen koncentrál: történetek mesélésére.
A veterán rendező, a parancsnoka órájáról a leghíresebb és a „Jeruzsálemre való jegy”, a Ground Zero -tól és a Ground Zero+-tól való kibővített folytatása, amelynek célja az új palesztin filmkészítőknek a gáz életének dokumentálásának segítése.
A projekt számos rövidfilmjét bemutatták az idei Nemzetközi Filmfesztiválon, amely július 10 -én ér véget, és a közönségnek mélyen személyes képet nyújtva az egyéni életről, amelyet túl gyakran redukálnak a számra.
„Teljesen számok voltunk – 100, 200, 1000” – mondja Masharavi. „Ennek a projektnek az a része, hogy ezeket a számokat ismét emberekké alakítják. Nevek, szem, virág, álmok vannak.”
Az eredetileg a szeminárium fogalmaként indult rövid formában, a Ground Zero -tól, amely 22 rövidnadrágot adott ki, amelyek mindegyike három -hat perc alatt működött. A későbbi megfigyelés, a Ground Zero+-tól, kibővíti azt a formátumot, amely legfeljebb egy órán át hosszabb dokumentumfilmeket tartalmaz, 10 film fejlesztésével. Masharavi szerint öt tele van, és még sok más a termelésben és a termelés utáni termelésben, míg a szerkesztés Franciaországban zajlik.
„Amíg a háború folytatódik, kameráink folytatódnak” – mondja. „Azt akartuk, hogy ezek a filmek filmek legyenek, nem pedig a hírek. Személyes történetek, nem csak a reakciók.”
Ez a különbség a reaktív dokumentáció és a szándékos művészi alkotás között elengedhetetlen a Masharavi látomásához. Annak ellenére, hogy a Gázai öt asszisztensből álló csapattal végzett távoli munka, művészeti tanácsadóként és a történelem mentorjaként szolgált, garantálva, hogy a filmkészítők mind struktúrával, mind kreatív szabadsággal rendelkeznek.
„Hagytam helyet a rendezők alkotói számára, hogy kifejezzék nemcsak az érzéseimet, hanem a filmművészeti ötleteimet is” – magyarázza. „Néhány film a fikció, animáció, videó és még a Marionet Színház is. Minden nyitva volt.”
Történetek belülről
A termelési problémák – amint azt Masharavi megjegyezte – ellentétben mindazokkal, amelyek a hagyományos filmgyártásban találkoztak. A villamos energia ritka volt. Az internethez való hozzáférés gyakran azt jelentette, hogy a kórházak közelében, a médiában a kórházak közelében lévő magas kockázatú zónákban keresést jelentettek, a helyi helyek, amelyek gyakran az Izraeli Airlines felé irányulnak.
„Az embereket át kellett mozgatnunk, kamerákat adnunk, merevlemez -meghajtókat szállítani, és azt kellett mondanunk, hogy oda kellett menniük, ahol az internet van” – mondja. „Ezek voltak a legveszélyesebb helyek.”
E korlátozások ellenére a megjelenő filmek gazdagok az emberiségben, a veszteségben és a váratlan stabilitásban. Egy négy perces rövid, Jad és Natalie elmondja a történetet arról, hogy egy ember gyászolja az elveszett szerelmet. A rendezőt, aki nem tudta, hogy a története ilyen pillanatban megfelelő volt, arra ösztönözte, hogy hívja Masharavit.
„Félénk volt, de azt mondtam neki:” Pontosan ez a történet, amire szükségünk van, valami mélyen emberi, messze a hírtól ” – emlékszik vissza Masharavi.” És kiderült, hogy egy nagyon szép film. „
Egy másik, a „Vanissa taxi” egy olyan személyt követ, aki egy kocsit használ egy kocsi taxi szolgáltatásként, miután az üzemanyag -ellátás véget ért. A rendező, az Etimad Your Vesh, csak két nappal a lövöldözés után volt, amikor a tragédiát megütötte. Bombázás eredményeként elvesztette testvérét, feleségét és gyermekeit.
„Megjelenik a filmben, és azt mondja:” Sajnálom, nem tudom befejezni ” – mondja Masharavi.” Ez az első alkalom, amikor ezt láttam a filmben, ahol a rendező azt mondja, hogy a kamera, miért véget kell vetni a filmnek. „
Egyes projektek még soha nem fejeződtek be. „Az egyik rendező mindent elveszített: a kamerája, a laptopja, a háza” – mondja Masharavi. – Egy sátorban élt. Hogyan tudott lőni?
Fesztiválverseny és globális lefedettség
A túlnyomó esélyek ellenére a Ground Zero csodálatos sikert talált nemzetközi szinten. A kollekció több mint 350 filmfesztivált mutatott be, például Torontóban, Cannes -ban, a fesztiválral párhuzamosan szervezett rendezvényeken, és az Oscar rövid rangjában volt. Franciaországban színházi kiadása volt, és ezt az intézményekben mutatták be, ideértve az UNESCO -t Párizsban és az Egyesült Nemzetek Szervezetében New Yorkban.
„Számomra ez a memóriáról is szól” – mondja Masharavi -, és arról, hogy a gázai emberek megmutatják, hogy nem egyedül vannak. Fesztiválok, cikkek, nézők …. ez azt jelenti. Ez számít. „
Mindenekelőtt úgy véli, hogy a moziban a kulturális védelem egyik formája, az identitás, az emlékezet és az emberiség megőrzésének módja a pusztulással szemben.
„A mozi érzéseket, gondolatokat és álmokat viselhet” – mondja a gravitációval. „Olyan földgé válik, amelyet senki sem tud elfoglalni.”
A jövőbe nézve
Megválaszolva azt a kérdést, hogy a siker miként nézhet ki 2035 -ben, Masharavi nem beszél a pénztár vagy a terjesztés szempontjából. Ehelyett a történelem állandóságáról, az emlékezett történelemről beszél, a történetek meséltek.
„A háború nem tart örökké. Semmi lecke nem tart örökké” – mondja. „A kormányok nyerhetnek vagy veszíthetnek csatákat. De az emberek, a lakosság, soha nem veszítenek. Hasonló a fákhoz, mint a homok, mint a tenger. Nem nyerhetsz a természetben.”
Jelenleg a Zero+ a körülmények ellenére is növekszik. Mindaddig, amíg vannak olyan történetek, amelyeket a gázokból el kell mondani, Masharavi továbbra is kiküszöböli a helyet.
„Ez nem az én filmem” – mondja. „Ez a mi filmünk. Csak egy platformot adok nekik.”

Mizrachi és Taylor arra törekszenek, hogy történetet készítsenek egy 50 ezer dolláros pókerjátékos bajnokságon
Egy pénzbuborék után, majdnem négy órán keresztül csütörtök este, amelyet óvatosan kalandként lehet leírni, a 17 játékos visszatér A pókerjátékosok 50 000 dolláros bajnokságának 4. napja Megnyerte, hogy lője a 100 000 dolláros minimumot blokkolt összeomlásával, és csak alig több mint 40 000 dollár fizetés ugrása, amíg a döntőasztal el nem éri.
Amikor egy versenyen „lőni”, egy olyan játékos, aki a terepen távozott, megszemélyesíti ezt a kifejezést, és Egyszerűen kiderül, hogy az esemény háromidejű bajnoka.Most egy szoba szélén.
A daráló megint csinálja
A játék megkezdése előtt, Michael ‘The Grinder’ Mizrachi Azt mondta a Pokerorgnak, hogy a nap terv „ugyanaz a terv, mint én az elmúlt három címben, csak sok nyomást gyakoroljon, szerencsés és jól játsszon”.
Ellenőrizze, ellenőrizze és ellenőrizze.
Mizrachi a nap folyamán megtette a három dolgot, folyamatosan az akkumulátorát a záróasztal vezetésével, majd onnan tovább növekedett, amíg az éjszaka végén kétszer nem volt a legközelebbi ellenfelének ellenfele.
A PPC legutóbbi útja menténMizrachi pénteken lassította az egyetlen játékost, összehasonlítható impulzussal, Ben Yu–
Yu mindössze 95 000 francia krumplival kezdte a napot, kevesebb, mint egyetlen tét, de a nap folyamán egész nap újra öntötte az akkumulátort. Amíg kilenc játékossal nem rohant Mizrachiba.–
Nagyon sok hétkártya -csap, ahol Mizrachi jobb visszatérést tett, ahol a nap kezdődött, a rövid veremben.
Mizrachi továbbra is 10 440 000 túlnyomó zsetonnal fejezi be a napot, míg a nap elején Andrew Yeh vezetője csak 5 285 000 -et szerezhetett.
Etay készíti a döntőasztalot
Esther Taylort már a világ egyik legjobb vegyes játékjátékosának nevezték, tehát ő volt a három nő közül, akiket a nyáron 25 ezer fantasy -ban toboroztak. Megszilárdította ezt a hírnevet az első nővé válni a döntőasztalnál, a PPC -t a Melissa Burr -től 2014 -ben–
Megpróbál az első nő lesz, aki szombaton megnyeri az eseményt.
Napja sötét volt, kezdve a 17 éves ötödik napot, de hamarosan a nap második szintjén a rövid veremben találta magát. Taylor többször is megduplázódhat Útközben egy egészségesebb, 37 nagy redőny / 9 nagy tét, amikor az utolsó nyolc elérte, majd onnan az 5. napra érkezett.
„Az összes versenyem mottóm csak az, hogy valamilyen módon megőrizzen”, Azt mondta a Pokerorgnak: „És ez nem sokszor ortodox, és sok kritikát kapok, de csak megpróbálok bent maradni és esélyem van.”
A döntőasztal első szünetében Taylor ismét a rövid halomban találta magát, és Ha nem egy nagyszerű pihenés és jobb rajz, nagyon nagy kézben A 2-7 korlát nélküli kislemezből azt a hetedik helyen megszüntették volna.
Taylor Andrew Yeh Holding növekedése mellett mozdult És Yeh jobbval hívott – Taylor úgy döntött, hogy kizárja a tízét, és megpróbál javulni, ami, ha még nem tette volna meg, befejezte volna a versenyét.
Ehelyett helyesen húzta ezt a kártyát, és áttört a , adva neki egy nyertes kereket, hogy megismételje és túlélje–
Taylor mondta nekünk Tiszta ösztön volt Ez arra késztette őt, hogy szakítson egy kezét, amellyel sok játékos eltört volna.
„Ösztönm csak azt mondta nekem, hogy egy tíz meghalt– Tényleg nem tudom megmagyarázni, de az intuíciómmal vagyok, tehát azt gondoltam, hogy „itt lehet egy esélyt vagy rúgni, és kiszállni a versenyről”. Tehát megtörtem, és nyilvánvalóan nagyon szerencsés voltam. Azt hiszem, ez is nagyszerű kéz”
Részben ennek a kéznek köszönhetően visszatér a hét túlélő 5. legnagyobb halomához.
„Nyilvánvalóan annyira izgalmas számomra. Ez valószínűleg az egyik legnagyobb hely, ahol a póker karrieremben jártam– Hihetetlen, hogy hihetetlen az igazán jó játékosok ellen játszani, ezért izgatott vagyok. „
Az e-kutya nem tudott aludni
A döntő asztalhoz vezető úton volt az egyik legőrültebb hűtő, amelyben látni fogja, hogy a vége Eric ‘e-Dag’ Lindgren.
Omaha kezében Lindgren a viszont Magasságmagasság -tombola A Versus Joao Vieira kilenc egyenes egyenes, a RAS -nál alacsonyabb rajzmal.
Vagyis, hacsak a Gurultam, hogy egyenes kisülést kapjak.
Pontosan ez történt, és miután Lindgren felállt, majd Vieira mindent elhelyezett, Lindgren nem tudott megszabadulni a kezéből 11TH Hely 121 573 dollárért–
Egy éjszakai bisz?
Mivel az utolsó nyolc játékos az éjszakai szekció fő színpadán, a nap záró órái hasonlónak érezték magukat a csütörtök maratonjához, sok barátságos beszélgetéssel, beleértve az újonnan becenevet is. ‘Blackout’ Ben Yu történeteket mesél el az egyetemen ivásáról– Ki tudta?
Lehetséges, hogy Yu -nak egy -két italra volt szüksége, miután a versenyre való visszatérés során elvégzett munkája Mizrachi ezen keze után semmi sem volt.
Nem tudott létrehozni egy több forgatást, például Az első kézben João Vieira eliminálta az első szünet előtt a záróasztalból.
Innentől kezdve a rövidebb akkumulátorok ismét összecsaptak, az utóbbi hét játékos közül hat négy és hét millió chips között, Ben Lamb pedig az egyetlen játékos, aki két év alatt. A 22. szint elmúlna, és elimináció nélkül jött, és az akkumulátorok továbbra is összetörtek Mizrachi, Yeh és Bryn Kenney Vezetés cseréje–
A 23. szintként az éjszaka végső szintjének előrehaladtával, A bárány lenne az egyetlen veszélyeztetett játékos, de megduplázna Pár alkalommal, hogy csatlakozzon az egészséges sorokhoz, miközben későn van, Mizrachi lett az első, aki tízmillió átlépte Chips zsebkirályokkal több tíz Taylor zseb ellen, a határon tartva.
Innentől kezdve az óra csökkent, és a játék hat szint után véget ért, 2,50 órakor pt.
A játék most szombaton, 15:00 órakor folytatódik, a Pokergo átvitel 5. napján, 16:00 órakor.
A kérdés most az, hogy szombaton eljuthatunk -e a győzteshez, vagy példátlan napra van szükség?
A pókerjátékosok bajnoksága 50 000 dollár – a chipek számítanak a 4. nap végén
- 1. Michael Mizrachi – 10 440 000 (104 nagy redőny / 26 nagy fogadás)
- 2. Andrew Yeh – 5 285 000 (52 nagy redőny / 13 nagy tét)
- 3. Bryn Kenney – 5 045 000 (50 nagy redőny / 12 nagy fogadás)
- 4. Joao Vieira – 3 640 000 (36 nagy redőny / 9 nagy fogadás)
- 5. Albert Daher – 3 380 000 (33 nagy redőny / 8 nagy fogadás)
- 6. Esther Taylor – 3,170 000 (31 nagy redőny / 7 nagy tét)
- 7. Ben Lamb – 1,140 000 (11 nagy redőny / 2 nagy fogadás)
A 4. eredmények eredményei
- 8. Ben Yu – 142,720 USD
- 9. Marco Johnson – 142,720 USD
- 10. Christian Roberts – 121 573 USD
- 11. Erick Lindgren – 121 573 USD
- 12. Mike Matusow – 108 445 USD
- 13. Chris Vitch – 108 445 USD
- 14. Justin Liberto – 108 445 USD
- 15. Ali Eslami – 101 526 USD
- 16. Jon Kyte – 101 526 USD
- 17. Matthew Ashton – 100 000 USD

A veterán reklám Prasun Panday egy mitológiai filmben debütál
A Prasoon Pandey termékeny indiai hirdetési igazgatója művészeti rendezői debütál egy modern mitológiai thrillerrel, amelyet a Miverse Studios és az Ellipsis Entertainment támogat.
A projekt jelentős karriert jelent Panday számára, aki India egyik leghíresebb kereskedelmi igazgatójává vált. Ez abban különbözik, hogy ez az első ázsiai rendező, amelyet a világ 100 legbefolyásosabb hirdetési igazgatójának listájában mutatnak be, munkájával, a Cannes Lions, a Clio Awards és a D&D elismerését kapta.
Vaibhav Vishal (Sony’s Scam 1992: A Harshad Mehta történet, találok egy sebet) írt egy forgatókönyvet, amely ötvözi a modern narratívákat a kulturálisan gyökerező narratív elemekkel, amelyeket a rendezők „tömeges modern mitológiai thrillerként” írnak le.
A Movieverse Studios produkciós fegyverként működik az IN10 médiahálózatokban, a színházi és streaming platformok fő tartalmára összpontosítva. A társaság csatlakozik az Ellipsis Entertainment erőfeszítéseihez, amelyek ismert neveiről ismertek, köztük a Neerja, a Tumhari Sulu, a Looop Lapeta, a Sharsajee Ki Beti és a Do Aur do Pyar.
„A Movieverse -ben mindig hittünk azoknak a történeteknek a támogatásában, amelyek valami friss és izgalmas dolgot kínálnak a közönség számára” – mondta Adchiya Pitti, az In10 Media Network ügyvezető igazgatója. „Ez az együttműködés egy monumentális ugrást jelöl számunkra. Felismerve a projekt iránti hatalmas potenciált és kreatív szenvedélyt, tudva, hogy mind a művészi fölényt, mind a tömeges vonzerejét ígéri, üdvözöljük a Prasun Panday -t, hogy a fedélzeten debütáljon velünk.”
Vivec Krishnani, a MIVERSE Studios vezérigazgatója hozzátette: „Az együttműködés a Prasoon Pandey -vel, valamint az Ellipsis Entertainment partnereinkkel együtt, a játékfilmben debütálása izgalmas lehetőséget kínál arra, hogy olyan történeteket tárjunk fel, amelyek nemcsak vonzóak és vonzóak, hanem gazdag, filmművészeti élményt nyújtanak” – mondta.
Az Ellipsis Entertainment Partners, Tanuj Garg és Atul Kasbekar azt mondta: „Prasoon kedves barát volt, és valaki, akit évtizedek óta csodáltunk. Az évek során számtalan forgatókönyvet osztottunk meg vele, de ez elég visszhangzott ahhoz, hogy debütáljon játékfilmjén.”
A társaság korábban a reklám igazgatókkal, köztük a Ram Madhvani -val és a Suresh Trien -szel dolgozott, a játékfilm -produkcióba való áttérésük során.
A Panday számára a funkciókra való váltás, a megfelelő projekt szükséges keresése. „Nagyon szeretem azokat a történeteket, amelyeket tehetek a reklámban, tehát még nem készítettem egy játékfilmet” – mondta. „Ezért, ha egy rövid szünetet kell tartanom a reklámozásban, miután befejeztük a castingot, akkor számomra egyértelmű volt, hogy egy olyan történetnek kell lennie, amely valóban érdekel, és nem különbözik mindaztól, amit korábban láttam. Ezért, amikor az Atul ezt megosztotta velem, tudtam, hogy ez az egyetlen.”
A rendező a narratívát úgy jellemezte, mint „a filmművészetek kiterjesztésének lehetőségét”, és hozzátette, hogy „nem kérheti a legjobb alkalmazottakat, mint a Miververse Studios és az Ellipsis Entertainment, hogy ezen az úton menjenek”.
Jelenleg folyamatban van a vezető szerepek öntése, és elkerülhetetlenül várható a hirdetések.

A póker legenda tagadta az ötödik WSOP karkötőt – először 22 év alatt
Blaz Zerjav A Poker World Series második nyári karkötőjét a 69-es esemény győzelmével szerezte: 1500 dollár hét Hi-lo 8 vagy jobb Cardins. Zerjav legyőzte Huck -vetőmag A heads-up játékban, hogy tagadja az 1996-os főverseny bajnok ötödik karkötőjét, és az első 2003 óta.
Ez egy slugfest vége volt, hogy bármelyik osztott pot -változatban elvárják, mivel 11 játékos pénteken visszatért a patkóba, hogy győztes legyen. Jay Kerbel A játék elején a 3. napon fenntartotta a vezetést a chipben, de nem tudta megtartani az üzlet lezárását, miközben az ötödik helyen nyugdíjba vonult.
Michelle Konig Komoly izzadása volt, hogy az első női nyári győztes lett, de nem tudott több mint négy kezét előrehaladni. Szergej Tolkachov Röviden megőrizte Chip vezetését a három kezű játék során, és mint Kerbel és Konig előtte, nem tudták győzelemré változtatni.
Miután az első WSOP karkötőt szerezte a 22. rendezvényen: 25 000 dolláros NLH High Roller, Zerjav egy második karkötőt adott a nyári eredményekhez a győzelemmel.
„Sajnálom azonnal”
Zerjav a játék utolsó napját kezdte a pályán fennmaradó legnagyobb akkumulátorként, és sikerült elviselnie, miközben versenytársai az út mentén estek. Amikor a játék öt kezét érte el, túlnyomórészt volt a chip előnye négy ellenfelével szemben, de nem tartott.
A vetőmag a megfelelő időben összegyűjtött impulzust, a számlálások aljától a tetejére emelkedett. Kerbel, Konig és Tolkachov mellett az útból a vetőmag és a Zerjav egy hosszú párbajba szálltak, mint a A fej csata két órát tartott – Ha mindkét játékos az utolsóig harcol.
Egyszerre a vetőmagnak nyilvánvalóan keze volt a karkötőben, miközben ellenfelét csak néhány nagy fogadásra redukálta. Zerjav azonban keményen maradt, és küzdött a Chip vezetésének visszaszerzéséért, mielőtt bezárta volna a győzelmet.
Amikor megkérdezték, hogy érezte magát egy újabb győzelemnek a karkötőben, Zerjav azt mondta Pokerorgnak: „Ez az izgalmasabb, mint az első. Azonnal éreztem ezt, az első néhány napig tartott. ”
Zerjav, egy tapasztalt online játékos, aki a ‘Scarmak3R’ becenév alatt játszik, tökéletesítette a PokerStars vegyes játékkészségét, elsősorban az Online Poker Spring Championship (SCOOP) és a Paker Világbajnokság online világbajnokságán (WCOOP).
„Nincs sok tapasztalatom” – mondta a Pokerorgnak. „Sokat játszok a kanál és a wcoops alatt. Megpróbáltam megismerni a játékokat, de leginkább javítottam és ismételtem.”
Zerjav később csak az ellenfelet tiszteletben tartotta, mondván a vetőmagról: „Kicsit nyilvánvaló volt, hogy sokkal több tapasztalattal rendelkezik, mint én, sokkal több. A kézi olvasási képessége sokkal jobb, mint az enyém ebben a játékban. Ez egy kihívás volt, de azt hiszem, jól vitorláztam.”
1500 dollár hét Hi-LO-ból vagy jobb eredmény a döntőasztalból
Hely | Játékos | Díj |
---|---|---|
1 | Blaz Zerjav | 153 487 USD |
2 | Huck -vetőmag | 102 281 USD |
3 | Szergej Tolkachov | 70 071 USD |
4 | Michelle Konig | 48 931 USD |
5 | Jay Kerbel | 34 842 USD |
6 | Denis Strebkov | 25 307 USD |
7 | David Lin | 18 758 USD |
8 | Michal Frejka | 14 195 USD |
9 | Aaron Lugibihl | 10 971 USD |

A „Térd -kupa” producer a dokkolón a tárgyaló által a békefenntartó George Mitchell -en
Az innovatív anarchista, akit drogokkal impregnáltak és egy politikai félig bioped „Knight Cup” -ot 2024-ben nyitották meg a „Glue” című filmet a Baffa-díj felé vezető úton, valamint az Írország által képviselt Oscar esélyét, és elkészítették az Akadémia filmjeinek nemzetközi listáját.
A térd alatt a csoport még mindig turné (nemrégiben játszottak Glastonbury -ben), és a címsorokban, amikor elmennek, a Trevor Birny film producer egy teljesen más projekttel visszatér Goreibe.
A „Tárgyaló” egy dokumentum, amely George J. Mitchell, az amerikai szenátor történetét meséli el, aki fontos szerepet játszott abban, ami az 1998. évi szenvedélyes péntekkel megállapodásban áll, amely véget vetett az észak -írországi problémáknak. A „Mitchell’s Journey” című filmben az embertől Washingtonig, a Kolumbia kerületben, majdnem hat évig a Szenátus többségének vezetőjeként, így Bill Clintont választották különleges hírnöknek Észak -Írországban. De ez azt is teszi, amit az elért szélesebb kontextusba hoztak, tanulmányozva az Egyesült Államok szerepét a globális konfliktusok megoldásában és a világ megtalálásához szükséges erőfeszítések, ahol ez lehetetlennek tűnhet.
Burnie számára, aki a „térdkupa” mellett kiadott dokumentumokat, köztük a „Let the Canary” című dokumentumokat arról, hogy Cindy Lauper és Alex „Stone On Stone” -ről szól, hogy egy 1994 -es „A tárgyaló” egy megoldatlan ír gyilkosságról újságíróként vitték el gyökereibe.
1994 -ben Burnie rádió riporterként dolgozott Észak -Írországban, és emlékeztet arra, hogy látta egy „egzotikus fickót”, amely Belfastban jelenik meg, és akkoriban azt gondolta: „Mit csinálsz itt? Mit írtál alá?” Addig a pillanatig, amíg a legtöbb politikus Írországba küldött „nagyon idegen, büntetésű, szigorú brit miniszterelnökök”, akik általában „keresztezték Margit Thatcher -t”.
De Mitchellben látott valakit. És érkezése a remény időszakában történt. 1994 augusztusában az IRA tűzszünete hatályba lépett, de Írországban gyorsan fejlődő gazdaságot tapasztalt, míg az ír labdarúgó -válogatott éppen elérte a világ utolsó 16 bajnokságát, amelyet Olaszország verte meg a csoport színpadán.
„Hihetetlen megkönnyebbülés és meggyőződés volt, hogy talán más lehet” – mondja. „És bizonyos értelemben George Mitchell megszemélyesítette ezt a különbséget. Mert miért jönne itt az időre, ha minden, amit csinálunk, visszatér egymás gyilkosságához?”
Végül másnak bizonyult.
Ahogyan a „tárgyaló” kimutatja, Mitchell sikeres volt Írországban csendes elszántsága és türelme miatt, amikor a tárgyalásokról, a munkaképességről és a különféle frakciók megismeréséről, akár Jerry Adamsról, akár a megbénító paramétereket és az egészséges bájos növekedést ábrázolják. Más politikusok, mint például Tony Blair és Bertie Achaern, rendkívül fontos szerepet játszottak, de Mitchell a Burnie -nek, a srácnak volt a közepén.
Burnie többször beszélt Mitchell -rel, mint újságíró a békefolyamat során (még aláírt levelet kapott tőle – az egyik a több közül, amelyet újságíróknak küldött, és lefedi az eseményeket). De azt mondta, hogy van egy ötlete, hogy csak egy negyed század után készítsen életrajzi filmet, látva, hogy Mitchell a Queen Egyetemen beszél, hogy megünnepelje a szenvedélyes pénteki megállapodás 25. évfordulóját.
„A 80 -as években volt, és azt mondta:„ Azt hiszem, ez lesz az utolsó alkalom, amikor hozzád jöttem. Küzdöttem a leukémiával, sok egészségügyi problémám volt, és nem hiszem, hogy visszatérhetek. ” – emlékszik vissza Burny. – És ültem a közönségbe, és elmentem, Istenem, el kell mesélnünk ennek a srácnak a történetét. Mert láttam a szeretetet és az érzelmeket, amelyek a szobában voltak. „
Amikor Mitchell emlékeztette a tömeget, amely meghallgatta, hogyan mondja, a szenvedélyes péntekről szóló megállapodás élénk példának bizonyult, amit el lehet érni. 25 évvel az aláírás előtt több mint 3500 ember halt meg bajban. A következő 25 évben kevesebb, mint 200 volt.
Ezért, bár Burnie egy csodálatos történetet akart mesélni Mitchell életéről, egy Menn államból származó ember, aki segített véget vetni az Észak -Írországban az évtizedes erőszaknak, azt is akarta használni, hogy elmagyarázza, mi szükséges a világon, és hogyan folytatja a tárgyalásokat annak elviselésére.
„Mert azt hiszem, hogy ez egy nagyon fontos modern üzenet” – mondja. „És azt hiszem, hogy még soha nem volt relevánsabb időnk arra, hogy gondolkodjunk azon, hogy mit kell kötnie az ellenségeivel, amikor a mai világra nézel. Több George Mitchellre van szükségünk.”
Birni szerint, amikor a Közel -Keleten, Afrikában és Ukrajnában tért háborúknak, Amerikában részt kell vennie a békefenntartásban, mint az 1990 -es években, és nem szabad az oldalát, és az üzemanyagot konfliktusokba öntik.
„Ami Észak -Írországban történt, egy fantasztikus példa az amerikai lágy erőre. Ez az, amit Amerika elérhet, és valójában erõsségét és erejét kell felhasználnia a világ elhozásához, és ne pedig több háborús és kar országot hozhasson a világ minden tájáról” – mondja. „Azt kell tennie, hogy olyan békefenntartókat küldjön, mint George Mitchell, hogy segítsenek mindannyian megbirkózni a múltunkkal, és segítenek egy új jövő létrehozásában. George Mitchell ezt tette. És ez az, amiben ez a dokumentumfilm.”
„A tárgyaló”, a gorea -i show után, a fesztiválversenyt, beleértve az Egyesült Államokban is, a kereskedési társaság idén későbbi csatolása előtt úgy tűnik, hogy a felszíni szinten vadul kiváló film lesz a Burlie „Új regisztrációjának” (bár Jerry Adams megjelenik a Kolmu -ban és a Kolem -ben.
„A térdpohár nem lenne térdpohár, ha nem azért, amit George Mitchell tett 1998 -ban” – mondja. „A térdpohár nem fogja megállítani a gyermekeket, ha George Mitchell nem tolt, nem tolta, nem tolta ezeket a politikai pártokat, hogy befejezzék a világot.”

Nem így: Kabrhel fájdalmas a negyedik karkötő közelében
Martin Kabhel Közel volt ahhoz, hogy megnyerte a negyedik WSOP karkötőt a szombati reggel kora órájában 10 000 dolláros kaotikus szuper turbóvadon.
Kabhel nagyszerű figura volt Las Vegasban ezen a nyáron, hét készpénzzel, három utolsó táblával és sok zajjal, de egy nyári karkötő még mindig elkerüli azt. Az ötödik lett a Turbo átfedéseiben, csak a chip vezetőjével, egy halom (önmagában) több mint 10 redőnyvel.
Kabrhelnek még mindig volt energiája égni, annak ellenére, hogy a bajnokság 3 óráig terjed, váltakozva a kezek között, és az 50 000 dolláros pókerjátékos bajnokság utolsó asztalához vezetett, és tapsban a vasút tapsában vezette. Michael ‘The Grinder’ MizrachYo– Kabhel 212 926 dollárt vett igénybe az utolsó mély WSOP versenyéért.
Az alábbi videóban láthatja és meghallgathatja a Kabrhel mintát. Ez 12 szilárd játék után történik, és bármit is gondolsz róla, egyszerűen meg kell csodálnia ezt az ellenállást.
Német Rainer Kempe Aztán megnyerte a karkötőt és az első 892 701 dolláros díjat.
Enright csillagok, Okamoto egymást követőre mutat
Tizennyolc évvel ezelőtt, Barbara Eniight lett az első nő, aki belépett a Póker Hírességek Csarnoka – Pioneer munkájuk bizonysága a póker összes nő nevében, valamint a három Poker World Series (WSOP) bilincs. A női játék növekedett azóta, hogy Enright először jelent meg a helyszínen, de a zavaró továbbra is az egyetlen játékos, aki a WSOP fő eseményének döntőasztalát készítette. Számos közeli kudarc volt, de az 1995 -ös Enright ötödik helye továbbra is a nő legjobb előadása a Big Dance -ban.
A 75 éves korban Enright továbbra is erő, amelyet figyelembe kell venni, és a holnap a 1000 dolláros női bajnokság Az idei WSOP -ban a 4. karkötőre mutatva. Ez a mező nagyszerű volt 1368 bejegyzésTovábbi hangsúlyozva a női játék népszerűségét, indokolt Enright -val, amikor nagy mennyiségű hitelt igényelt.
A 3. napi mező magában foglalja a legutóbbi női rendezvény két bajnokát, Tamar Ábrahámaki 2023 -ban nyert és vezetés Shiina Okamotoaki tavaly nyert, valamint az online női rendezvény győztese Jessica Marks– Az időskorú bajnoka, mint 2012 Allyn Shulman Még mindig van sült krumpli, valamint Susan Faberaki 2019 -ben nyerte meg a Warriors Salute To Warriors rendezvényét.
Enright a felső felében a 3. napra megy.
Ugyanakkor egy szó az Okamoto -ról, amely ismét a verseny tetején van. Okamoto másodszor 2023 -ban véget ért Ábrahámnak, és a következő évben visszatért, hogy lerombolja az alapító karkötőjét. És ismét a japán játékos az esemény mély szakaszaiban irányítja a mezőt, csak szakemberekkel JJ Liu Egy közeli társaság számára, a gróf tetején.
További olvasás: Craig Tapscott beszélt Farah Galfond -szal és Angela Jordisonnal a hölgyek rendezvényéről.
A Grinder Eyes felfelé a negyedik 50 ezer dollár PPC címet
A fennmaradó játékosok a 50 ezer dollár pókerjátékosok bajnokság Egy újabb éjszakát szenvedett, amikor a szombat reggel kora óráiban ismét követte a rövid akkumulátorok útját.
A terv az volt, hogy legfeljebb hatot játsszon, de az utolsó játékos meg nem volt téve a rázáshoz, és hét kb.
Egy dolog biztonságos: Holnap lesz nyertesünk, és ez lehet Michael Mizrachi Negyedik alkalommal. Ő a Big Chip vezetője, és majdnem megduplázza Andrew Yeh chipjét a második helyen. Ez utána is lehet nő is Esther Taylor Ben Lamb előtt fejeződött be, aki holnap a legrövidebb akkumulátort hozza a 15:00 óráig tartó visszaállításra
Itt olvashatja el az éjszakai jelentés teljes végét.
Schulman szombaton lő a nyolcadik karkötőért
Nick Schulman Pár héttel ezelőtt nyerte a hetedik karkötőt a 2-7-es szintézis bajnokságon, 10 000 dolláros bajnokságon. Azt is elkészítette a 2025 -ös póker póker csarnokának listáját is, és ha holnap megnyeri a nyolcadik karkötőt, akkor az indukált hívások erősebbé válnak.
Schulman a második helyen áll, kilenc játékossal, akik a 10 000 dolláros limit hármas turné bajnokságon maradnak. Matthew Schreiber az egyetlen olyan játékos, aki a legtöbb chips, de Juri Dzivielevski a harmadik. Ez holnap 13 órakor folytatódik.
A González az utolsó 16 -os 3K -os értéket fejezi ki
Uruguay’s Fabrizio González vezeti a 2338 bejegyzés 16 végső játékosait az utolsóban 3K USD anélkül, hogy a határ eseményt megtartanákA korábbi karkötő nyerteseivel Romain Lewis (6. – 7,225 millió) és Yuliyan Kolev (7. – 7,2 millió) az éjszaka 10 legjobbja. González akkumulátora 11 525 millió Jelentősen távol van az üldözési csomagtól, Kínával Yilong Wang Második tartás 8 375 chips.
Ebben az utolsó szakaszban hihetetlenül kozmopolita smink van, hét ország képviselt az első hétben: Uruguay, Kína, Litvánia, USA, India, Franciaország és Bulgária. Az alábbiakban az Egyesült Királyság és Izrael játékosai is megmaradnak.
A két legismertebb versenyző még mindig részt vett: a mindig ének Ren Lin És a lényegesen csendesebb Olivier Busquet – Mindkettő az első WSOP karkötőket keresi, a fényes versenyek és más helyeken több győzelem ellenére. Lin kilencedik, 4925 millióval, a Busquet pedig a 13., amely visszatér a 3 575 millió halomba.
A bajnok, akit szombaton koronáznak, nyerni fog 830 685 USD–
Zerjav csiszolja a második karkötőt
Fiatal szlovén csillag Blaz Zerjav Még ennél is jobban megsimogatta egyre növekvő hírnevét a nyári verseny második győzelmével, és a 1500 dollár hét mén betű Hi-lo 8 vagy annál jobb A korábbi sikeréhez a hat kezes, 25 000 dolláros hengerben limit nélkül. Ezzel tagadta Huck -vetőmag Egy ötödik verseny karkötő, amely 2003 óta lett volna az első.
Zerjav először tette online a nevét, ahol Scarmak3r néven ismert, és számos kiemelkedő dicséretet biztosított, és az elmúlt öt évben veszélyes tehetséggé vált az európai élő jelenetben. A WSOP Paradise sorozat tavalyi döntőse után azonban ez az idei WSOP -értelmezés szélesebb közönségnek mutatkozik be. A verseny második győzelme ezúttal hetedik WSOP készpénzéből származott, és 153 487 dolláros díjat kapott. Zerjav lesz a második játékos, aki ezúttal két karkötőt nyer, Benny Glaser után.
Ami a vetőmagot illeti, az ötödik kitérő cím keresése a 22. év alatt folytatódik.
Nagyon hibás volt is Michelle Konig Ebben az, akit negyedik helyen dobtak ki. Szergej Tolkachov Ez volt a harmadik és egy újabb vegyes játék jelenség online Denis Strebkov A hatodik volt.
„Ez izgalmasabb, mint az első” – mondta Zerjav a Pokerorgnak a győzelme után. Olvassa el az Afdhal bajnokság teljes jelentésében a győztes interjújának hátralévő részét.
Weitzel a Super Seniors Win felé fut
A környező kifutók csiga ritmussal fedezhetik volna az akadálymentesség robogóit, de az 1 ezer dolláros Super Seniors rendezvény a WSOP eddigi leggyorsabb utolsó táblázatait nyújtotta. Miközben kísértés jobban megfejteni a speciális éttermek elérésének szükségességét, a döntőasztal sietése nagyrészt annak köszönhető, hogy egy klinika az éjszakai vezető, Lonny Weitzel chips átalakításában.
A Weitzel éljenzési szekcióját felesége, Bonnie rendezte, és Matt Hansen de Pokerorg mind az új bajnokot, mind a legnagyobb rajongóját találkozott a bajnokság összehívásáért. A Weitzels 356 494 dollárral gazdagabb, köszönhetően Lonny itt, és ő az első WSOP karkötő büszke tulajdonosa, miután legyőzte a 3338 jövedelemmezőt.

MSTYSLAV CHERNOV az ukrán háborús dokumentumhoz, „2000 méter Andrivka”
Az ukrán rendező, Mstislav Chernov ukrán rendező, 2000 méter Andrivka -ban, az ukrán szakaszba egy lassú, halálos misszióval épített ukrán rendező elkészítéséhez, amely két kilométerre irányítja az aknamezőket egy erősen erődített erdőtől. A misszióban voltak, hogy megszabadítsák a kicsi, az oroszok által elfoglalt, Andrivka falu.
Chernov, aki szintén elnyerte a Pulitzer újságíróját, az Associated Press -t, korábban elfogta a város fájdalmát az ostrom alatt, amikor Oroszországban inváziója volt Ukrajnában orvosában, aki „20 napot kapott Maripulban”.
A „2000 méter”, amelyet a Sundance -től indítottak és a közelmúltban játszottak a Karlovy Fargyban, egy intim mű, amely a sisakot és a narratív keretet használja a nézőt a csatatérre, ugyanakkor a háború mély pszichológiai hatásaiba merítve. A centiméter centiméterrel folytatott brutális küzdelem végül a Fedya nevű szakasz vezetőjéhez vezet, és az ukrán zászlót Andrivka felett emeli.
Chernov alatt azt mondja Sokféleség A személyes kapcsolatáról és annak fontosról szól, hogy miért fontos – mivel Oroszország erősíti a kijev elleni légi támadásokat, és az Egyesült Államok megvitatja az ukrán fegyverek ellátásának megállását – hogy az ukránok megértik, hogy „az egyetlen személy, akire támaszkodhat, mellette van.”
Andrievka csak két órával a szülővárosától, Harkiv -től. A film egy pillanatában azt mondod: „Vettem a kamerát. Fidia, a szakasz vezetője, fegyvert vett.” Beszélhetsz velem a személyes befektetéseiről a háború ezen konkrét történetében?
Ez 2014 -ig történik, amikor az orosz invázió megkezdődött az ukránok számára. Akkor lelőttem. A Donbass -ban lőttem, tanúja annak, hogy az orosz tankok áthaladtak a határon, és egyszerűen betolakodtak és elfogadtak az ukrán városokat, az ukrán városokat és a Krím -félszigetet elfoglalták. Akkor egy dokumentumfilm és operátor fotós voltam. Abban a pillanatban, amikor a háború megkezdődött, dokumentumfilm rendezőként felébresztettem nekem. Az erkölcsi átalakulás, amelyen keresztül mindannyian elmentünk – én és más fotósok, írók, rendezők – az országunk inváziójával és azzal a választással kezdődött, amelyet mindannyiunknak meg kellett tennünk: mit csinálunk ezzel? Mert mindannyiunknak reagálnunk kellett. A legfájdalmasabb dolog, amit a háborúról felfedeztem a világomról, nem az igazságosság, amelyet bármely külső hatalom ad neked. Az igazságosság az, amiért az embereknek harcolniuk kell. Más lenne, ha egy másik munkát választanám? Vagy ha vettem egy fegyvert? A válasz, nos, azt csinálom, amit csinálok.
Minden csata a maga módján szimbolizál. De úgy tűnik, hogy ennek különleges szimbolikus jelentése van. Mit képvisel számodra? Mit szeretne játszani a közönség számára?
Érdekes, hogy az Andrivka csata általában nem számít. Ez egy nagyobb művelet része, és stratégiai szempontból kissé, mert végül a konfrontáció kudarcot vallott. Azt hiszem, ez a mozi hatalma. Amikor megközelítünk valamit, akkor egy esemény vagy történet szimbolikussá válik. Nagyon közel kerültünk a méterre és a centiméterre (amelyeket meghódítottak) és minden emberi élethez, és nem csak a számokhoz. Szinte senki sem tudná, mi az Andrivka, és azoknak a nevének a neve, akik meghaltak ebben az apró erdőben, ha ez a film nem létezett. Ezért azt gondolom, hogy ami szimbolikussá teszi a részleteket, azokra az egyénekre, akiket a kártyán a kártyára helyeznek, hogy elviseljék az Andrivka zászlóját, aki ebben a pillanatban Ukrajna számára szintén a remény szimbóluma volt. Mindannyian minden nap felébredtünk, bekapcsoltuk a TV -ket, az Instagrams -ot és a táviratot, és megnéztük a hírt, remélve, hogy holnap egy másik név lesz a felszabadult falvak és városok listáján. Így volt a nemzet. Minden névnek értelme volt, mint egy felszabadult falu. Minden név azt a reményt jelentette, hogy minden jobb lesz, hogy több földet szabadít fel.
A film valóban egy közönséget idéz a csatatéren. Beszéljen velem arról, hogy megszerezte a sisakot és más módszereket, amelyeket ilyen izgalmas.
Megpróbáltuk megtenni azt az ötletet, hogy a közönséget a katonák tapasztalatainak szélsőséges helyzetbe hozza.
Nagyon hasznos az, hogy a jelenlegi technológiák lehetővé teszik számunkra, hogy új szintre emeljük a dokumentumfilm -előállítás határait. Azt is láthatja, hogy a modern háború hogyan változik az új technológiáktól. A testület személyzetét az összes katonaság széles körben használja a csatatér elemzésére. Amikor velük építettünk, az Andrivka felszabadításának közepén, már hatalmas archívumuk volt az anyagból. Elkezdtük megnézni, és megpróbáltuk a történetet visszafelé telepíteni. Hatalmas számú drón volt. Megpróbáltuk egyesíteni az összes médiát: a kamera klasszikus kereteit, amelyeket a meglévő személyzettel készítettem. Aztán Michelle Mezzer (filmszerkesztő) csodálatos munkát végzett, hogy mindezt a történelem felépítésében és ívében gyűjtse. Az egyik csata, egy 600 méteres bezárás, hét kamerát, két csatatéret, két drónt, két kamerát tartalmaz a központban és egy kamerát, amely orvosokat lő. Mindezt egy izgalmas jelenetre szerkesztik, hogy a közönség mindent megtapasztaljon.
Amikor Oroszország 2022 februárjában megtámadta Ukrajnát, úgy gondolják, hogy a Kreml legjobb alakjai azt gondolták, hogy az ország hamarosan összeomlik. Az egyik dolog, ami kiemelkedett ebben a dokumentumban, az, amit megmutat, miért nem így van. Röviden, mert az ukránok félelmetes védelmet teremtettek. Egyetért?
Ez tudatosan az, amit érzem. De soha nem tettem ezekbe a szavakba. A filmben láthatja, hogyan kommunikálok a főszereplővel, Fidia -val. A kilátásom mindig kissé sötétnek és kevésbé biztatónak tűnik. De ugyanakkor továbbra is csodálom minden katonát, akivel találkoztam ebben az erdőben. Minden katona, aki harcolt ezen a csíkon Andrivkában, és figyelte a motivációjukat. Nézze meg, hogyan nem utasítják el a reményt. Még most is találkozom azokkal, akik túléltek, és nem egy kicsit biztatóbb és erősebbek. Úgy gondolom, hogy az a tény, hogy Ukrajna nem veszítette el identitását, a nemzet nem összeomlott, és Ukrajna egy olyan ország, amely még erősebb, mint korábban.
A katonák látták -e a „2000 métert Andrivkából”?
Néhány héttel ezelőtt először megmutattam az ukrán közönség filmjét, és az összes katona, akit a filmben látott, jött – kivéve azokat, akik meghaltak, de a családjuk jött – tehát mindenki számára nagyon őszinte érzelmi pillanat volt, mert sokan először látták a barátaikat vagy szeretteiket a képernyőn (mióta meggyilkolták). Fidia jött, hogy megnézze a filmet, majd visszatért az Izii -i szakaszába. Azt értettem, hogy az emberek, akik a városban élnek, amely egyszer Oroszországot foglalta el, akiknek története van tömeges sírok, amikor több száz embert temettek el az erdőben, ezek az emberek nem gondolkodnak Donald Trumpról. Nem gondolnak Amerikára. Nem gondolnak Európára; Emmanuel Macron és Keir Starmer, vagy valaki. Arra gondolnak, hogy a brigád, amely közvetlenül Izium városán kívül áll. Gondolkodnak Fidia -ra és minden kollégájára. És remélik, hogy nem távoznak. Remélik, hogy ott maradnak, és az oroszok nem fognak támadni.
Az elmúlt hetekben Oroszország megerősítette a BOD és más városok elleni légi támadásokat. A moszkvai katonai személyzet nemrégiben kezdte meg a legnagyobb drón támadást Kijevben, néhány órával azután, hogy Trump nemrégiben beszélt Putyinnal. Egyszerűen fogalmazva: gondolja -e, hogy ez különösen fontos a konfliktusban?
Nos, a 2022 -ben a teljes skála invázió kezdete óta minden pillanat volt kritikus, és minden pillanatnak megvan a következménye. De azt hiszem, hogy most fontos, hogy az ukránok megértsék, hogy az egyetlen személy, akire támaszkodhat, közvetlenül a mellette van. És a túlélés egyetlen módja egy közösség felépítése, testvériség felépítése, egy nemzet felépítése, amely továbbra is ellenáll. A városomat tegnap előző nap bombázták. Kijev szinte minden nap bombáznak drónokkal és ballisztikus rakétákkal, és most még inkább, mert nincs elég rakét a légvédelem ellen, amely korábban. Szükség esetén, mint például a civilek és a városok védelmére szolgáló külföldi segítségnyújtás, minden, ami nem vezet a nemzet összeomlásához. A fogadott orosz támadások egyesítik a nemzetet, és arra készteti az embereket, hogy csak egymásra támaszkodhatnak. Tehát azt hiszem, ezt látjuk most. De ne tévedj el, minden ukrán békét akar. Egyszerűen a tudatosság van, a lassú felismerés, hogy (a világ) nem lehet közvetlen, és az ukránoknak továbbra is folytatniuk kell a harcot, amíg megtámadják őket.
Ezt az interjút szerkesztették és tömören kapták meg az érthetőség kedvéért.
„2000 méter Andrivka felé” (kedvesen az Associated Press)

A Clubwpt Gold szabotálja a WSOP-t chips-dugó ösztönzőkkel
Itt, a Poker World Series -ben mindenki egy botrányról beszél, ahol két játékos, Jesse Yaginuma és James Carroll, A karkötőnek véget ért. Carrollnak 9 és 1 között volt a chip előnye, és a Yaginuma valamilyen módon visszatért és nyert.
Ezek a dolgok megtörténnek, és nem lett volna vita, kivéve azt a tényt, hogy Yaginuma speciális arany aranypasszal rendelkezik, amely további millió dollárt adna neki, ha Carroll helyett a karkötőt nyerte meg.
Azok az emberek, akik a bajnokságot, a fejét, azt mondták, hogy valami nem növekszik, sőt, a vizsgálat után, a vizsgálat után A Poker World Series úgy döntött, hogy nem fognak karkötőt ítélni És a pénzt az első és a második helyről a két játékos között osztották meg.
Hallgatjuk, hogy a játékosok Valószínűleg tartósan tilos a Caesars Properties -tőlEzért valószínű, hogy ennek a harmadiknak az a következménye, hogy két játékos nem játszik újra a Caesars Properties -ben, amely magában foglalja a WSOP -t Las Vegasban.
A Clubwpt Gold további millió dollárt fizet a Yaginuma -nak, és mi történik ezekkel a millió dollárral, nem tudjuk, és valószínűleg soha nem fogunk.
Ez nem áldozatok nélküli bűncselekmény
A pókerben sokan azt mondják: „Helló, a játékosok éppen megállapodást kötöttek, és ez a joguk”, annak ellenére, hogy a póker World Series nem engedélyezi az ajánlatokat.
Sok komoly pókerjátékos azt mondja: „Csak mindkettő volt, képesek pénzt vágni, ahogy akarják.”
Azt hiszem, ez egy naiv látomás. A tény az Ez nem áldozatok nélküli bűncselekmény– A WSOP integritását és márkájának hírnevét drámaian sérti ezek az események.
Ebben az időben a World Series mindenki nem beszél semmit, kivéve ezt a chips botrányt. Ez az esemény teljes elbeszélése, és nem ezt akarja a póker World Series, és nem jó a póker számára. Beszélnünk kell az emberekről, akik póker, izgalmas kezek és az itt kiállított nagy póker, nem pedig egy olyan botrányról, amely harmadik fél üzletet foglal magában.
A WSOP -nak van egy Abszolút joga a márka integritásának védelmére És az esemény integritásának védelme érdekében, és úgy gondolom, hogy az a döntése, hogy nem ad egy karkötőt, és a pénzt a két rész között osztja meg, nagyon tisztességes, és a valóságban meglehetősen nagylelkű. Úgy gondolom, hogy joguk lenne mindkét játékos kizárására, és alapvetően két helyen elősegíteni az összes nyereménypénzt.
Úgy döntöttek, hogy ezt nem teszik, és azt hiszem, ez valóban a nagylelkű megoldás.
A clubwpt arany a darab igazi gazembere
De azt hiszem Az igazi bűnös itt a clubwpt arany– Pontosan tudták, mit csinálnak, és megjósolhatják, mi fog történni, ha létrehoznák ezt az óriási pénzhullámot, amely befolyásolja a Poker World Series végső tábláinak eredményét.
Ezen túlmenően, amikor meglátták, mi történt, megduplázódtak és további arany átadást adtak hozzá, és millió dollárt fizetnek az elméleti győztesnek, a Yaginuma -nak.
Egy dolog az, hogy a vállalatok versenyeznek egymással. Ha versenyezni szeretne a fűért, vagy ha versenyezni szeretne a sorozat legjobb ütemezéséért, akkor ez rendben van. De ez az ipari szabotázs.
Amikor pókerjátékosokat vagy bármilyen emberi motivációt adsz valamit tenni, akkor fognak. Mint egy játékos mondta, ha arra buzdítom a pókerjátékosokat, hogy fordítsanak chipset, akkor letöltik őket, és pontosan ezt csinálják a Clubwpt Gold.
Véleményem szerint a Clubwpt Goldnak vissza kell vonulnia, és nem kell odaítélnie az ilyen típusú pénzért, és lehetővé kell tennie, hogy a WSOP üzleti tevékenységét integritással és harmadik fél hatása nélkül adja meg, amely a márkáját és az események integritását károsítja.
Az oszlopban kifejezett vélemények a szerző véleménye, és nem feltétlenül tükrözik Pokerorg véleményét.

A „Falcon Eye” rendező Rice Thomas a Marvel Jeremy Rennerrel való együttműködésről
A Saturday Night Live rendezője Rice Thomas „olyan meglepett, mint mindenki”, amikor talán felhívták, hogy dolgozzon a Marvel -szel azon, hogy mi végül „Falcon Eye” lesz. A Karlovy Vary Filmfesztiválon beszélve a rendező viccelődött az első reakciójáról: „Hé, nézd, mindannyian kurvák vagyunk, igaz?”
„Lehetőséget kapsz egy nagyobb költségvetésre, és ez egy csoda” – tette hozzá. „Ami érdekelt nekem, az volt, hogy a rajongók nem érdekeltek a Falcon Eye iránt, mert nincs szuperhatalma. Igazi srác. A képregény, amelyet tonális linknek neveztek nekem, Matt frakció volt, és olyan energián alapult, hogy egy igazi srác, aki fájdalmas volt és (aki volt), megverték.
Thomas elmondta, hogy a show nem volt „csodák” számára, nem pedig „csodák”, és emlékezett arra, hogy az első találkozó a csapattal közvetlenül a Pandemia előtt volt. „Nem voltak ideiglenes korlátozások, tehát látnom kellett (körvonalak), és el kellett küldenem a gondolataimat és néhány ötletemet. Körülbelül három vagy négy hónap volt egy korai járványban, hogy legyőztem a show -t, Kevin Fadeju -t és a csapatot, majd természetesen ezek a csodák, a fedélzetre jöttem, és teljesen eldobtam mindazt, ami korábban volt, és újra elkezdtük írni a műsor írását.”
Ebben Thomas azt mondta, hogy James Gann Steit olvassa: „Soha nem megy be a DC Studios forgatókönyv nélkül”, de nem így csinálta a „Falcon Eye” dolgot. A rendező dicsérte Jeremy Renner -t és Haley Steinfeld -t, hangsúlyozva, mennyire fontos rugalmasság a forgatókönyvek adaptálása a nagy projektekben, például a Marvel sorozatban. Thomas emlékeztetett arra, hogy Renner gyakran fedezte a morgással kapcsolatos párbeszéd oldalait, és a színészt „zseni” -nek nevezte a karakter megtestesülésében.
– Jeremy gyakran nem akart sokat beszélni, tudod – folytatta. „A forgatókönyvben szereplő karakterének az egész kiállítása volt. Sokat beszéltünk neki. Ragyogó (C) volt az ilyen típusú tudásnak:” Tudok, ezt a bekezdést mondhatom, mint ez (morgás). „És képes.
Az SNL veterán elmondta, hogy „jó kapcsolatokkal” rendelkezik a produkciós csapattal és a Feige -vel, és érezte, hogy az akkori „sima”, hogy a „simaság”, annak ellenére, hogy a televíziós korszak elején dolgozott a Marvel -szel, miközben még mindig megpróbálták megérteni a gyártási struktúrát egy kis képernyőn. Amikor megkérdezték, hogy újra dolgozik -e Marvel -szel, Thomas azt mondta, hogy ez egy „jó kérdés”.
„Ez őrült” – lélegzett, dicsérte azt a skálát, amellyel a „Hawk” alatt dolgozott, különösen amikor a casting és a „színészek listája volt, akik felveszik a telefont”. „Építettünk egy Rockefeller -center -t Atlantában. Jégpályát és földet építettünk az Atlanta egész területére. Nincs sok olyan hely, amit megtehetsz. Természetesen ezen az oldalon.”
A rendező befejezte gondolatait a Marvel-ben töltött idejéről, mondván, hogy „határozottan kijött ebből, és egy újabb szezonra vágyott” hosszú távú show „Dokumentumfilm Now!” Helen Mirren, amelyet Fred Armisen, Bill Hader és Nethem Meyers SNL ösztöndíjaival együtt készítettek és együtt, a sorozatot készítették, és 2015-2022 között négy évszakban futott.
Miután kijelölte a rangos Oscar -díjas komikus kiállítását, Thomas elmondta, hogy vágya az volt, hogy valaki kiszivárogtatja a csatornákat, megbotlott a show -ra, és azt hitte, hogy ez egy „igazi dokumentumfilm”, így szükségük van arra, hogy valaki „hatalommal” váljon, hogy részévé váljon, és ilyen hitelességet biztosítson neki. „Továbbra is azt mondtuk, hogy Helen Mirren példaként, és ha egyszer rájöttünk: Miért nem kérdezzük csak Helen Mirren -t? És furcsa, igennel szólt.
„Nem hiszem, hogy rájött, hogy négy évszakban vállalja a feladatokat, de csodálatos” – tette hozzá.
A beszélgetés más helyein a rendező beszélt az A24 -es munkáról a hidegháború román paródiájáról, a „Csévvtárs” dicséretéről, dicsérte a „teljes szabadságot”, amely az indie -társaságokban volt, és emlékezett arra, hogy miként költözött New Yorkba az Egyesült Királyság „szeszélyéből”, hogy folytatja karrierjét a moziban. Thomas gyorsan landolt a Saturday Night Live -en, ahol 12 évig maradt 2005 és 2017 között. „Tudtam, hogy mi az„ SNL ”, mint egy olyan intézmény, amely felnőtt, de akkor nem láthatta az Egyesült Királyságban” – emlékszik vissza. „A második„ SNL ”, amelyet egyszer láttam, volt az első hete, és őszintén nem értettem. Ez nem felel meg az elvárásoknak.”
„Ez egy élő show, releváns, gyorsan mozog” – folytatta. „Időbe telt, hogy megértsem ezt a kontextust és megtudtam. Nyolc évvel később, amikor végre elkezdtem vezetni, végül érezték őt. Azt is éreztem, hogy újabb érzékenységet tudok hozni, amikor lehetőségem volt tenni valamit, és tudtam, hogy abban a pillanatban nem vagyok olyan vicces, mint mások a kamera előtt. A munkám az volt, hogy a lehető legkomolyan érzékeltem.
Jelenleg Thomas „több filmprojekt” fejlesztésében van, remélve, hogy tíz évvel azután, hogy irányította a Colin Jost Phnnning „Saten Island Summer” komédiát, de megerősítette, hogy „nincs semmi valóságos, amíg meg nem csinálod”.
„Ugyanakkor a televízióval gyorsan azt tanulmányozod, hogy továbbra is meg kell tennie a saját útját, különösen, ha tonálisan specifikusnak akar lenni, vagy ha az ízlése szerint nem látja. Kapcsolatokat fejlesztettem ki különféle írókkal és show -show -okat, akikkel évek óta dolgozom, és továbbra is együtt dolgozunk. Az ötlet egy üres oldallal kezdődik, átkozottul, hogy én. „De nagyon jól adok jegyzeteket.”